Asistenţă şi servicii consulare pentru…

Certificatul de naştere

 

Folosim această ocazie pentru a vă recomanda accesarea, mult mai facilă, a serviciilor consulare prin intermediul Ghișeului consular virtual www.econsulat.ro pentru diminuarea considerabilă a timpilor de așteptare și eliminarii riscului de a vă prezenta la sediul Secției Consulare fără documentele necesare.

Telefon Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): +62 21 3106240

Email Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): contact@informatiiconsulare.ro 

Actele necesare, care se prezintă în original,  pentru transcrierea certificatului de naştere:

  1. certificatului de naştere eliberat de autorităţile indoneziene - copia în indoneziană şi traducerea în engleză;
  2. Certificatul de naştere sau adeverinţa de naştere eliberată de spital, cu antetul si ştampila spitalului, data naşterii, greutatea şi semnătura medicului (tradusă în engleză dacă e cazul);
  3. Certificat de căsătorie românesc (dacă părinţii sunt căsătoriţi);
  4. Acte de identitate ale părinţilor - paşapoarte şi cărţi de identitate;
  5. Certificate de naştere ale părinţilor cu traducere in engleză unde e cazul.

Actele de la punctul (1) se supralegalizează la Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Justiţiei din Indonezia.

Când veţi veni la ambasadă veţi face următoarele:

 

  • Autentificarea sigiliului Ministerului Afacerilor Externe indonezian ;
  • Traducerea în română a certificatului de naştere emis de autorităţile indoneziene după traducerea legalizată în engleză şi certificarea traducerii;
  • Înscrierea în registrul ambasadei a certificatului de naştere emis de autorităţile indonezian şi eliberarea unui certificat de naştere românesc;

2. declaraţie prin care se stabileşte domiciliul în România a noului născut – domiciliul părintelui român;

3. declaraţie prin care ambii soţi atestă numele de familie al noului născut 

4. declaraţie prin care se atestă că certificatul de naştere indonezian nu a fost înaintat pentru înscriere la o altă misiune diplomatică .

După înregistrarea naşterii, actele pe baza cărora s-a făcut înregistrarea sunt trimise în România de către ambasadă, în vederea luării în evidenţă în ţară. Pe baza acestei înregistrări se va putea ulterior obţine paşaportul sau un alt act de identitate.

Priorităţile Preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene

16.01.2019

Doamna Valerica Epure, ambasadorul României in Republica Indonezia a prezentat prioritatile presedintiei rotative a Romaniei la Consiliul Uniunii Europene, in cadrul reuniunii HoMs din luna ianuarie a.c. Programul Preşedinţiei rotative a…

Întâlnirea anuală cu corpul diplomatic şi cu presa a ministrului indonezian de externe

10.01.2019

Cu ocazia Intalnirii anuale a ministrului indonezian de externe cu corpul diplomatic si reprezentantii media, Ambasada Romaniei la Jakarta a participat cu un stand cu informatii despre Romania si obiecte de artizanat la expozitia organizata cu acest …

Actualizarea atenţionării de călătorie în Selat Sunda şi Lampung, Republica Indonezia

27.12.2018

Valul tsunami care a lovit regiunea Sunda Strait (Selat Sunda) a produs numeroase victime, precum şi pagube materiale uriaşe. Cele mai afectate regiuni sunt Serang şi Pandeglang din Banten, precum şi sudul regiunii Lampung. Lucrările de…