Asistenţă şi servicii consulare pentru…

Certificatul de naştere

 

Folosim această ocazie pentru a vă recomanda accesarea, mult mai facilă, a serviciilor consulare prin intermediul Ghișeului consular virtual www.econsulat.ro pentru diminuarea considerabilă a timpilor de așteptare și eliminarii riscului de a vă prezenta la sediul Secției Consulare fără documentele necesare.

Telefon Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): +62 21 3106240

Email Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): contact@informatiiconsulare.ro 

Actele necesare, care se prezintă în original,  pentru transcrierea certificatului de naştere:

  1. certificatului de naştere eliberat de autorităţile indoneziene - copia în indoneziană şi traducerea în engleză;
  2. Certificatul de naştere sau adeverinţa de naştere eliberată de spital, cu antetul si ştampila spitalului, data naşterii, greutatea şi semnătura medicului (tradusă în engleză dacă e cazul);
  3. Certificat de căsătorie românesc (dacă părinţii sunt căsătoriţi);
  4. Acte de identitate ale părinţilor - paşapoarte şi cărţi de identitate;
  5. Certificate de naştere ale părinţilor cu traducere in engleză unde e cazul.

Actele de la punctul (1) se supralegalizează la Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Justiţiei din Indonezia.

Când veţi veni la ambasadă veţi face următoarele:

 

  • Autentificarea sigiliului Ministerului Afacerilor Externe indonezian ;
  • Traducerea în română a certificatului de naştere emis de autorităţile indoneziene după traducerea legalizată în engleză şi certificarea traducerii;
  • Înscrierea în registrul ambasadei a certificatului de naştere emis de autorităţile indonezian şi eliberarea unui certificat de naştere românesc;

2. declaraţie prin care se stabileşte domiciliul în România a noului născut – domiciliul părintelui român;

3. declaraţie prin care ambii soţi atestă numele de familie al noului născut 

4. declaraţie prin care se atestă că certificatul de naştere indonezian nu a fost înaintat pentru înscriere la o altă misiune diplomatică .

După înregistrarea naşterii, actele pe baza cărora s-a făcut înregistrarea sunt trimise în România de către ambasadă, în vederea luării în evidenţă în ţară. Pe baza acestei înregistrări se va putea ulterior obţine paşaportul sau un alt act de identitate.

Programul Secției Consulare a Ambasadei României în Republica Indonezia

05.09.2019

În perioada 5 – 12 septembrie 2019, Secţia Consulară a Ambasadei României la Jakarta este închisă, eventualele solicitări de vize formulate de cetăţenii indonezieni şi alţi cetăţeni străini cu rezidență în Indonezia vor fi…

Modificarea legislaţiei electorale

30.07.2019

Vă informăm că a intrat în vigoare Legea nr. 148 din 24 iulie 2019 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în materie electorală, publicată în Monitorul Oficial nr. 617 din 25 iulie 2019. În perspectiva alegerilor…

Recepţie cu ocazia încheierii Preşedinţiei rotative la Consiliul Uniunii Europene

28.06.2019

La 27 iunie 2019, Ambasada României la Jakarta a organizat o recepţie cu ocazia încheierii preşedinţiei rotative a României la Consiliul Uniunii Europene. Au participat reprezentanţi ai autorităţilor locale, corpul diplomatic,…