Asistenţă şi servicii consulare pentru…

Certificatul de naştere

 

Folosim această ocazie pentru a vă recomanda accesarea, mult mai facilă, a serviciilor consulare prin intermediul Ghișeului consular virtual www.econsulat.ro pentru diminuarea considerabilă a timpilor de așteptare și eliminarii riscului de a vă prezenta la sediul Secției Consulare fără documentele necesare.

Telefon Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): +62 21 3106240

Email Call Center (informatii consulare pentru cetatenii romani): contact@informatiiconsulare.ro 

Actele necesare, care se prezintă în original,  pentru transcrierea certificatului de naştere:

  1. certificatului de naştere eliberat de autorităţile indoneziene - copia în indoneziană şi traducerea în engleză;
  2. Certificatul de naştere sau adeverinţa de naştere eliberată de spital, cu antetul si ştampila spitalului, data naşterii, greutatea şi semnătura medicului (tradusă în engleză dacă e cazul);
  3. Certificat de căsătorie românesc (dacă părinţii sunt căsătoriţi);
  4. Acte de identitate ale părinţilor - paşapoarte şi cărţi de identitate;
  5. Certificate de naştere ale părinţilor cu traducere in engleză unde e cazul.

Actele de la punctul (1) se supralegalizează la Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Justiţiei din Indonezia.

Când veţi veni la ambasadă veţi face următoarele:

 

  • Autentificarea sigiliului Ministerului Afacerilor Externe indonezian ;
  • Traducerea în română a certificatului de naştere emis de autorităţile indoneziene după traducerea legalizată în engleză şi certificarea traducerii;
  • Înscrierea în registrul ambasadei a certificatului de naştere emis de autorităţile indonezian şi eliberarea unui certificat de naştere românesc;

2. declaraţie prin care se stabileşte domiciliul în România a noului născut – domiciliul părintelui român;

3. declaraţie prin care ambii soţi atestă numele de familie al noului născut 

4. declaraţie prin care se atestă că certificatul de naştere indonezian nu a fost înaintat pentru înscriere la o altă misiune diplomatică .

După înregistrarea naşterii, actele pe baza cărora s-a făcut înregistrarea sunt trimise în România de către ambasadă, în vederea luării în evidenţă în ţară. Pe baza acestei înregistrări se va putea ulterior obţine paşaportul sau un alt act de identitate.

Ghidul alegătorului român în străinătate

22.04.2019

Ghidul alegătorului român în străinătate poate fi consultat pe pagina de internet a Ministerului Afacerilor Externe, la secțiunea dedicată alegerilor…

Informații privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru reprezentanții României în Parlamentul European

19.04.2019

Ambasada menționează că informațiile relevante cu privire la organizarea și desfășurarea alegerilor pentru reprezentanții României în Parlamentul European sunt diseminate pe pagina de internet a Ministerului Afacerilor Externe -…

Programul Ambasadei României în Republica Indonezia în perioada 26.04-01.05.2019

18.04.2019

Vă informăm că ambasada României în Republica Indonezia va fi închisă în zilele de 26 aprilie, 29 aprilie şi 30 aprilie 2019 pentru sărbătorirea Paştelui şi în ziua de 1 mai 2019, Ziua Internaţională a Muncii, sărbătoare publică…